2011. augusztus 5., péntek

11. fejezet - Ajjajj

Sziasztok! Meg kell mondjam nem a legjobb fejezet lett, de valahogy mostanában ihlet-hiányban szenvedek :S A késés oka pedig az, hogy barátnőimmel voltam :) De sikerült meghoznom, úgy hogy kellemes olvasást! :))

Reggel mikor felébredtem Eric még aludt, és nem is akartam felébreszteni. Kicsusszantam a szobából, és halkan behúztam magam mögött az ajtót. A konyhában már ott ült Linda, elég komolya arccal. Azt hittem, hogy csak hülyéskedik, de mikor felém nézett, még akkor is olyan fancsali képet vágott.
- Citromba haraptál? – próbáltam elhülyülni a dolgot, de nem nevetett velem – Mi történt?
- Hidd el, jobb ha nem tudod – mondta, és leszegte a tekintetét. Te jó ég. Mi lehet ami ennyire lelombozza?
- De tudni akarom, mert rólad van szó, és szeretnék segíteni – léptem közelebb hozzá, és megsimogattam a hátát.
- Csak az a baj, hogy rólad van szó, és ha ezt a szüleid meglátják, mivel ez egy nemzetközi újság, a legkedveltebb napilap egész Svédországban, és ha felismernek, akkor….akkor neked véged – fogalmam sem volt, hogy miről beszél, nem mellesleg elhadarta az egészet és megijesztett, főleg az utolsó szó. Véged. Vajon ez meg mit jelenthet? Nagyon furdalta már az oldalamat a kíváncsiság. Épp szólásra nyitottam volna a számat, mikor anyu-anyu?-berontott az ajtón.
- Ez felháborító. Egyszerűen nem tudom, nem is akarom elhinni. Rebeka, hogy tehetted ezt? Megígérted, hogy jó leszel. Erre mihelyt üres a ház, már popsztárokkal….hadd ne mondjam mit művelsz – söpört végig anyukám a dühtől lángoló fejjel, és szikrákat dobáló szemekkel a nappalin, valamint végigkiabálta az egész mondandóját.
- Mi? Csak én nem értem miről van szó? – néztem értetlenül, hol Lindára, hol anyura. A barátnőm, csak megrázta a fejét, és lesütötte szemeit, anya meg kétkedő tekintettel rám nézett.
- Hogy nem tudod miről beszélek? Rebeka, nagyot csalódtam benned– így még sosem láttam. Amilyen hanglejtéssel mondta….mint a bíróságon a vádlott, aki valami halálos bűnt követett el, és a bíró kérdőre vonja.
Linda a kezembe nyomott egy aznapi napilapot, aztán megláttam mi is a bűnöm. Először nem hittem a szememnek, aztán kihullott az újság a kezemből, és ledermedtem. Úgy álltam ott, mint egy kőszobor, és nem találtam a szavakat.
A  Dagens Nyheter címlapján egy hatalmas kép, amin Eric és én vagyunk. Mindkettőnkön csak egy törölköző, és elég félreérthető pózban fekszünk a kanapén. Teljesen felismerhetőek vagyunk rajta….jó munkát végzett a fotós az biztos.
A düh, a csalódottság és a félelem kavarogtak bennem, hol az egyik, hol a másik tört jobban a felszínre. Aztán sikerült kinyögnöm egy mondatot:
- De nem is történt semmi.
- Igen, és ezt el is higgyem. Rebeka, tudom hogy nem vagy már kislány, de ez akkor is felháborító. És egy újság, nagyon is népszerű újság főoldaláról kell megtudnom, hogy a lányom… - a kezét maga elé emelte, majd elfordította a fejét – még mindig nem tudom elhinni.
Anyát soha életembe nem láttam ennyire csalódottnak. A düh amivel a házba rontott kicsit kezdett csillapodni, de csak pár másodpercre, mert abban a pillanatban valaki kilépett a szobámból.
- Mi történik? – kérdezte Eric álmos fejjel, meztelen felsőtesttel. Na már csak ez hiányzott.
- Te, te vagy az a popsztár….az az Eric Saade…te, te vagy aki a lányommal…. – de nem fejezte be anyu a mondatot. Mindenki tudta mire gondol. Linda rám nézett, én pedig megráztam a fejem. Sejtettem, hogy ő se hitte el először hogy nem történt semmi, de a néma válaszomra bólintott, és tudtam, hogy tudja, hogy igazat mondok.
- Ó, üdv Mrs. Simon – én megráztam a fejem, hogy nem ez az alkalom, hogy megismerjék egymást, ezért Eric komolyabbra fordította a szót – én szeretem a lányát, és az életemre esküszöm, hogy nem történt semmi.
- Igen, erről árulkodik az is, hogy most itt vagy, és a svéd napilap is – ezt már üvöltötte anyu. Fogadni mernék, hogy a szomszédok most elég bosszúsak.
Közelebb mentem hozzájuk, és próbáltam javítani a helyzeten, ami nem jött össze.
- Anyu! Én szeretem Ericet, és hidd el nem történt semmi. Én még nem is vagyok rá felkészülve, és ezt ő is megérti. Nem olyan srác mint a legtöbb. Bízz bennem…bennünk egy kicsit.
- Nem olyan…igen, főleg hogy egy popikon. Rebeka a sztárok mind csak azt akarják.
- Ő nem…..anyu az istenért, ugyan olyan ember mint te vagy én.
- Rebeka, azt hiszem ez így nem mehet tovább. Még két napig itthon leszek. Az alatt beszereltetek egy kamerát a bejárati ajtóhoz, és az erkélyhez. Ha én elmentem azután sem teheted ki a lábad a lakásból, és ide se jöhet senki - én csak álltam Eric mellett, és nem akartam elhinni amit anyu mond. Éreztem, hogy ha még egy szót szól, el fog törni a mécses. Nem gondoltam, hogy lehet rosszabb, és mégis:
- És most fiatalember – fordult Erichez – tűnj el a házamból.
Először csak kikerekedett szemekkel néztem, aztán zokogásba kezdtem. A mellkasára hajtottam a fejem, és szorosan átöleltem. Ő is így tett, és próbált csitítgatni, sikertelenül. Szó nélkül bement a szobámba, magára vette a pólóját és a kabátját, majd a kezébe vette a sporttáskáját. Anyura nézett, utána Lindára, és búcsúzóul csak ennyit mondott:
- Viszlát!
Anyám elégedett arccal nézett utána, Linda pedig csodálkozva. Én Eric után futottam, és a lift előtt utol is értem.
- Hát el se köszönsz? – kérdeztem két szipogással egybekötve.
- Nem akartam tovább feszíteni a hurkot – elmosolyodott, utána magához húzott, és megcsókolt. De ez a csók más volt mint a többi….tele volt félelemmel, csalódottsággal, féltéssel és szeretettel. A szememből folytak a könnyek, és megpillantottam Eric szeme sarkában is egy könnycseppet. Megsimogattam az arcát, és még utoljára átöleltem. Mielőtt belépett a liftbe megcsókolt, és ennyit mondott: Jag älskar dig.

5 megjegyzés:

  1. Szia-Bia!
    Hát, amikor a fejezetet olvastam és berontott Rebeka anyja...köpni nyelni nem tudtam.
    Nagyon jól megírtad a fejezetet és a vége...
    Istenem!
    És igen! Itt a csavar. Nagyon jó volt! :D
    Gratulálok, és kíváncsi vagyok, mi lesz a folytatásban. ;))
    Légyszi, siess a kövivel!*bociszemek*
    Puszi: Zsófi.

    VálaszTörlés
  2. Szia:) Te jóságos atya úr isten a magasban! :O
    Itt meg mi a frászkarika történt????????
    Ugye... ez... most... csak... valami... vicc??? Remélem is!!! Egy jó kis poén amivel az olvasókat etetjük. :))) Vagy mégse....
    Egy pillanat előbb át kell gondolnom az olvasottakat!
    Először is mit képzel Rebeka anyja??? Jó tudom, hogy az anyja és aggódik érte ezt megértem és egyetértek vele, de azzal már cseppet sem, hogy ennyire túlzásba viszi... lásd: kamerák. Ha ismeri és szereti a lányát miért nem hiszi el neki, hogy nem történt Eric és közte... khm... az. :(((
    Remélem hogy az elkövetkezendő két napban sikerül a lányoknak vagy/és Eric-nek jobb belátásra térítenie!!!
    Szegényeket úgy sajnálom, a búcsú csóknál már nekem is könnyezett a szemem. (Oké, akkor most visszakapom az én részem miatt?:) ).
    És az utolsó szó...awwwwwwwwwww. R.O.M.A.N.T.I.K.U.S. ♥♥♥♥
    Mint fejezet tartalmilag az egyik legjobb és legeseményesebb valamint legizgalmasabb! Gratulálok hozzá!
    Sok sikert kívánok a továbbiakban! :)
    MyDream

    VálaszTörlés
  3. Szia.
    Ideje lenne komiznom, hamár elolvastam a blogod, nemde :D
    Nagyon tetszik így alapban az egész, de ennél a résznél lefagytam, konkrétan
    Elég szigorú az anya, mit ne mondjak kamerák?meg ahogy elzavarta Ericket.Már-már én sajnálom :)
    Nagyon tetszett, magával ragadt, az utolsó mondat pedig *-*
    Siess kérlek, furdal a kiváncsiság, hogy sikerül-e meggyőzni az anyát.
    Puszi: Timy ♥

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Hűű végig érteeem *büszkefej*
    Húú nagyon tetszik a történet! NAgyon jól írsz!!!
    ÚÚj olvasó vagyok és maradok is :D
    Várom a küvit, mert ááááá nem jutok szóhoz, mi lesz? ÁÁÁ Siess puszi

    VálaszTörlés
  5. @Zsófi K. köszönöm :)) igenigen, ezt terveztem a csavarnak:)
    puszi, Bia(:

    @MyDream óó, nem gondoltam volna, hogy ezt fogja kiváltani a fejezet :O igyekszem, és hamarosan ki fog derülni mi lesz :)) köszönömszépen :)
    puszi, Bia(:

    @Timy köszönöm, és örülök, hogy olvasod....igen, az utolsó mondat ^^ köszönöm:)
    puszi,Bia(:

    @Becksy jujj köszönömszépen:) örülök, hogy elnyerte a tetszésed :) próbálok sietni
    puszi,Bia:

    VálaszTörlés