2011. augusztus 23., kedd

Díj :))

Amint látjátok, megkaptam első díjamat, amit nagyon szépen köszönök Zsófi K.-nak, Timynek, Sziszaanak és Lexxinek  :)) Nagyon jól esett, hogy rám is gondoltak, és ez egy fajta megtiszteltetés számomra.

7 dolog rólam:

  • Nagyon szeretem Eric Saade-t (ki gondolta volna :P)
  • Imádom a zenét...hallgatni, és művelni :))
  • Szeretek olvasni, nagyon sok kedvenc könyvem van, de a legeslegjobb a Légy jó mindhalálig....örök kedvenc :)
  • Szeretek írni. Az igazat megvallva versírással kezdtem, és most az első "komolyabb" írásom ez a blog :)
  • Spanyol - és Olaszország minden mennyiségben :D
  • Sok hülyeségbe benn vagyok xd, de hát egyszer élünk, nem? :P
  • Végül de nem utolsó sorban imádom a barátaimat, az olvasóimat, és örülök, hogy a blog által új embereket ismerhettem meg. Hiszen az írás összeköt, és már ezért érdemes volt belekezdenem ;)
7 blog, akiknek továbbküldöm:


Szabályok:
1.Tedd ki a logót a blogodra!
2.Köszönd meg a díjat attól akitől kaptad!
3.Írj ki magadról 7 dolgot!
4.Küld tovább 7 írónak(ne felejtsd el belinkelni a blogjukat)!
                       5.Hagyj megjegyzést a blogjukon,hogy meglepetés várja őket!

3 megjegyzés:

  1. Szia! :)
    Nagyon szépen köszönöm a díjat! Valamint azt is, hogy gondoltál rám. :)
    Üdv.: MyDream

    VálaszTörlés
  2. Szia Bia!

    Nagyon köszönöm a díjat és azt hogy rám gondoltál!
    Üdv: Myka

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Köszönöm szépen a díjat, és tényleg nagyon jól esett, hogy gondoltál rám! :)
    Puszi: Sziszaa

    VálaszTörlés